Nog meer?!
Tja snap zo ie zo niet waarom sommige meisjes fitnesse, gaan ze met ze drieen bij die buikspieraparaten liggen lullen!! Zijn mensen die ze willen gebruiken!
En dat gewicht laten vallen, je bent bezig en je moet ff door "beunen" en als je serie af is dan laat je t wel eens vallen zo erg toch tenminste!! Ga je tenminste door tot je neit meer kan1 Zijn ook mensen die nemen zo weinig gewicht dat toch geen zin heeft
Wel lachen maar soms irritant, bij ons op fitness zijn er een stel vaste, vet sterke gasten maar die lui zijn btje simpel! Dan hoor ej ze echt keihard door die fitness "DOE T VOOR T KUTJE!!" probeer dan maar eens niet te lachen, en dan lukt geen enkele beweging goed
quote:Aan je oma in d'r bikini denken.
Op maandag 10 februari 2003 22:32 schreef Musclelini het volgende:
Ik erger me er aan dat ik altijd zo snel een stijf lid krijg, van al die meiden in strakke outfits.En dat is helaas nog niet het ergste. Die meiden lijken er zich namelijk ook aan te ergeren. Vorige week wilde ik er 1 benaderen, maar toen rende ze lacherig weg. Wie heeft er tips voor me?
quote:Bij de laatste beweging van je serie, ok... Maar toch niet gedurende de héle godvergeten serie, bij iédere beweging?!
Op maandag 10 februari 2003 22:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
En dat gewicht laten vallen, je bent bezig en je moet ff door "beunen" en als je serie af is dan laat je t wel eens vallen zo erg toch tenminste!! Ga je tenminste door tot je neit meer kan1 Zijn ook mensen die nemen zo weinig gewicht dat toch geen zin heeft
quote:erger nog.... BENEN WIJD!!
Op maandag 10 februari 2003 22:48 schreef raampje het volgende:
ouwe mensen die op zo'n powerplate staan.....of nog erger...LIGGEN!
Vast omdat ik zo fucking gespierd ben , ik kan het ze ook niet kwalijk nemen
Instructeurs die alleen oog hebben voor het vrouwelijke schoon terwijl zich iemand een meter verderop een hernia aan het tillen is.
Van die bonenstaken met een brede leren riem om voor de rug..en dan 5 kilo bank stoten.
Mensen zonder badjas in de sauna, en ook zonder handoek op het hout gaan zitten...of ...ook argh..eerst sporten, maar vooral niet douchen voordat je de sauna in gaat.
Van die vieze kleine dikke mannetjes of perverse kerels die meteen opspringen als een meid de sauna kabine in gaat. Yeah right...als je dan naakte vrouwen wilt zien huur een film....
Van die huisvrouwmutsen die tijdens een spinning les nog geen 5 minuten hun muil dicht kunnen houden.
Macho's met van die gorilla wear..die lopen alsof ze een flink gezwel tussen hun benen hebben....
Maar verder ga ik graag
[Dit bericht is gewijzigd door _asterix_ op 10-02-2003 23:05]
Mensen die voor je neus gaan staan als je je biceps traint voor de spiegel (Ja hallo ik zie niks!)
Mensen die hun fitnesszweet van 3 dagen geleden nog niet hebben weggewassen.
Mensen die hun fitnesskleding zonder te wassen hergebruiken tot het stinkend muffe schimmelalarm afgaat in m'n neus.
Fitnessleraren die meer oog hebben voor de mooie dames dan jou wat te leren.
Fitnessleraren die als je ze echt nodig hebt (eens in de 100 jaar) natuurlijk een mooie dame aan het helpen, omdat dat natuurlijk belangrijker is.
Mensen die elke keer vragen of je klaar bent met het apparaat terwijl jij er ook net netjes een uur op hebt zitten wachten. (je kan toch ook gewoon een andere oefening doen tussendoor van dezelfde spiergroep)
quote:Ah gatver heb je ze niet in de douche gezien. One hairy ass coming up!
Op maandag 10 februari 2003 23:05 schreef JoostW het volgende:
Van die dikke behaarde turken in kleine hempjes die naar zweet stinken en veelste zware gewichten proberen te tillen..
Doucheverbod?
* golfer heeft eerste 2 sessies fitness erop zitten en zal volgende keer eens wat beter om zich heen kijken.
Mensen die geen handdoek gebruiken op de toestellen.
Mensen die fitnessen met gymschoenen die ze ook buiten dragen.
Mensen die belachelijke muziek meebrengen.
Mensen die neerbuigend doen tegen oudere mensen, alsof die geen recht hebben om te fitnessen.
Spinning instructeurs die het na de les over engeltjes hebben.
Spinning instructeurs die les geven terwijl hun moeder net overleden is en dan alleen depri graf muziek draaien (blijd dan gvd thuis )
Mensen die in de douche staan te roggelen en dan het hele zooitje maar op de grond kotsen...
En ik moet er niet aan denken....maar er zijn beslist ook van die varkens die staan te zeiken in de douche....
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:11 schreef Gia het volgende:
Mensen die fitnessen met gymschoenen die ze ook buiten dragen.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:15 schreef _asterix_ het volgende:
En ik moet er niet aan denken....maar er zijn beslist ook van die varkens die staan te zeiken in de douche....
Ieeeeuw! Gelukkig douche ik altijd gewoon lekker thuis!
En ook prettig te zien dat mijn sportschool blijkbaar helemaal nog zo erg niet is....
vanmiddag gebeurt
quote:Ja...die gasten zou je echt de huid vol willen schelden...geen techniek..en maar rukken aan dat gewicht...denken ze dat ze de biceps trainen..maar dan eerst de kontnaar achter en dan met een zwiep dat gewicht naar boven....
Op maandag 10 februari 2003 23:22 schreef xman het volgende:
Van die gastjes die stoer bezig zijn met *kijk mij nou met een zwaar gewicht zwaaien* en waartegen ik zo hard wil schreeuwen...JE DOET HET FOUT! JE HELE OEFENING DOE JE FOUT EN JE SJOEMELT. ZO KAN M'N ZWAARGEHANDICAPTE OMA VAN 93 HET OOK..SUKKEL!
Van die kereltjes met zo glad naar achteren gekamd haar vol met frituur olie.....en dan maar denken dat ze stoer zijn...sukkels....
quote:Zeg ze dat dan ook
Op maandag 10 februari 2003 23:33 schreef _asterix_ het volgende:[..]
Ja...die gasten zou je echt de huid vol willen schelden...geen techniek..en maar rukken aan dat gewicht...denken ze dat ze de biceps trainen..maar dan eerst de kontnaar achter en dan met een zwiep dat gewicht naar boven....
Van die kereltjes met zo glad naar achteren gekamd haar vol met frituur olie.....en dan maar denken dat ze stoer zijn...sukkels....
quote:Nah...ik stoor mij eraan...dus dat is mijn probleem..hun kunnen er toch niets aan doen dat ze zo dom zijn als het achtereind van een varken....
Op maandag 10 februari 2003 23:38 schreef Pushit het volgende:[..]
Zeg ze dat dan ook
Maar die riool ratten in de sauna...ja daar zeg ik wel iets van. Want dat is gewoon vies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |